Як працювати в умовах світової кризи?
Куди рухатися?
Що розвивати?
І на що передусім слід звернути увагу?
Криза – це своєрідний лакмус стійкості компаній, їхньої лабільності та готовності працювати за будь-яких умов. Зрозуміло одне – щоб вижити потрібно бути готовим до нелегких умов, які диктують сьогочасні реалії.
Цими днями топ-менеджмент Компанії зібрався на чергову стратегічну сесію, щоб обговорити перспективи подальшого розвитку підприємства та обрати ефективні шляхи їхньої реалізації.
Обговорення, презентації, «мозковий штурм» та командна гра «Збери пожежний автомобіль» – все це інструменти ефективного планування цілей та місії Компанії.
Підводячи підсумки першого дня роботи сесії, учасники вкотре переконалися, що успішна Компанія – це, передусім, команда однодумців, яка
- чітко розуміє та бачить свої цілі
- впроваджує інновації
- вивчає проблеми ринку
- прагне постійного розвитку і вдосконалення